Mysig dag med lattemammorna

Vi har haft en jättemysig dag. Massa bebismys!
Vi har både lunchat och fikat på stan. Jag hittade 2 tröjor med matchande byxor til Oliver också. Jag har börjat fylla på hans garderob med storlek 80 så han har lite kläder som han kan växa i. Tycker det är skönt att köpa det lite i förväg så man inte måste köpa en helt ny uppsättning kläder i ren panik för att han vuxit ur allt. Det var precis så det blev när han växte ur storlek 68.. förhoppningsvis så kan han ha 74 ett tag till innan det är dags att lägga undan de kläder till ett eventuellt framtida syskon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0