Olivers dop del 3. Fikan

Efter kyrkan hälsade vi på alla våra gäster och det fotades hejvilt från alla håll och kanter. Skönt att äntligen ha det överstökat. Så länge som jag har planerat och styrt och ställt. Det har varit så roligt och jag kunde inte vara mer nöjd och glad över dagen. Såhär flera dagar efter så lever jag fortfarande på lyckan efter dopet.
Det var så roligt att ha både min och Dannes familj och närmsta vänner samlade på ett ställe. Så roligt. Alla som står mig nära och de som betyder mest för mig var där på min sons dopdag. Det är omöjligt att förklara känslan men jag är fortfarande sprängfull av glädje, all omtanke och kärlek som vi fått under dagen.
 
Vartefter begav vi oss ner till församlingshemmet där vi fikade, pratade och skrattade. Både jag och D. bytte nog platser ett tiotal gånger så vi verkligen hann att prata med alla. Så roligt!
 
Vi fick så mycket bra presenter också! Inte en enda grej som kommer hamna i en låda och skräpa i 20 år utan allt kommer användas och slitas på.
 
Tyvärr tog vi inga kort under presentöppningen det tänkte jag inte alls på men D. var väldigt underhållande när han tafatt öppnade presenterna. haha.
 
Vad vi fick kommer i ett eget inlägg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillglimt.blogg.se

- 23 år gammal. - Förlovad med D. Bor i en liten mysig stad i Östergötland. Fick mitt första bar i mitten av maj 2016 som jag och min sambo döpte till Oliver.

RSS 2.0